Συχνές Ερωτήσεις

Please note: Σε καμία περίπτωση δεν συσχετιζόμαστε με τις πλατφόρμες για τις οποίες παρέχουμε υπηρεσίες μάρκετίνγκ.

1. Πότε ξεκινάει η επεξεργασία της παραγγελίας μου?

Εάν μια παραγγελία γίνει πριν τις 16:00 μιας εργάσιμης μέρας, θα την επεξεργαστούμε σχεδόν πάντα την ίδια ημέρα. Σε περίπου 90% των περιπτώσεων, θα δείτε μια αύξηση μέσα σε 24 ώρες. Επείγουσες παραγγελίες όπως Likes για αναρτήσεις ή Φωτογραφίες κλπ λαμβάνουν υψηλότερη προτεραιότητα, έτσι κατά κανόνα θα ξεκινήσουν μέσα σε συντομότερο χρονικό διάστημα. Τα Σαββατοκύριακα και για τις προβολές του YouTube, θα χρειαστούν 1-2 ημέρες έως ότου είναι ορατά τα αποτελέσματα. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να χρειαστούν έως και τρεις εργάσιμες ημέρες, ωστόσο αυτό συμβαίνει σπανίως. Η χρονική περίοδος υπηρεσίας για μία συγκεκριμένη ιστοσελίδα προϊόντος ισχύει από την αρχή της αύξησης.

2. Οι παραγγελίες λειτουργούν ως συνδρομές?

Όχι. Θα πρέπει να κάνετε μόνο μια εφάπαξ πληρωμή. Δεν υπάρχουν πολλαπλές παραγγελίες.

3. Πρέπει να παρέχω στοιχεία εισόδου?

Όχι. Ποτέ δεν απαιτούμε κωδικό πρόσβασης, κατάσταση διαχειριστή ή κάτι παρόμοιο.

4. Είναι ο λογαριασμός μου ασφαλής από αποκλεισμό, διαγραφή ή κάτι παρόμοιο?

Ναί. Δραστηριοποιούμαστε στις υπηρεσίες Κοινωνικής Δικτύωσης από το 2010 και έχουμε ως εκ τούτου συγκεντρώσει έναν πλούτο εμπειρίας. Σε όλα αυτά τα χρόνια δεν είχαμε ούτε ένα παρπάπονο σχετικά με τη διαγραφή κάποιας σελίδας από περισσότερους από χίλιους πελάτες. Επιπλέον, ποτέ δεν είχαμε πρόβλημα με το Twitter, το Google Plus, το Instagram και το Pinterest. Κατά καιρούς, στο YouTube, και κυρίως από την άνοιξη του 2014, έχουν διαγραφεί βίντεο. Ωστόσο, έχουμε μια μέθοδο με την οποία μπορούμε να λάβουμε προβολές Βίντεο με απόλυτη ασφάλεια (αν και ομολογουμένως συγκριτικά αργά). Εάν είστε ικανοποιημένοι με τον μέγιστο αριθμό των 2.000 προβολών ανά βίντεο ανά ημέρα, τότε είμαστε ο εταίρος για απόλυτη ασφάλεια. Είμαστε πάντα προσεκτικοί με την παρέμβαση τρίτων και έτσι εγγυόμαστε πάντα τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια για την ιστοσελίδα κοινωνικής σας δικτύωσης και μέχρι σήμερα ήμασταν πάντα επιτυχείς.

5. Είναι η χρήση αυτού του τύπου υπηρεσίας νόμιμη?

Η αγορά των Likes, των Ακόλουθων, των Συνδρομητών κλπ, απ’ όσο μπορούμε να δούμε, συνεχίζει να χαρακτηρίζεται ως νόμιμη, ακίνδυνη και αβλαβής. Για κάθε μορφή ψηφοφορίας, διαγωνισμού κτλ αυτό δεν ισχύει και έτσι αρνούμαστε αυστηρά παραγγελίες αυτού του είδους.

6. Μπορούν τρίτοι να δουν ότι ένας πάροχος υπηρεσιών Social Media έχει χρησιμοποιηθεί? Πόσο διακριτική είναι η διαδικασία γενικά?

Για την παρουσία σας στα κοινωνικά μέσα – είτε πρόκειται για fansite, κανάλι YouTube ή άλλο δίκτυο – κατά κανόνα, το ποιος ακριβώς έχει κάνει Like στη σελίδα σας δεν είναι ορατό σε τρίτους. Ωστόσο, φυσικά διαφέρει από δίκτυο σε δίκτυο. Σε γενικές γραμμές, είμαστε δεσμευμένοι όσον αφορά την παροχή της υψηλότερης δυνατής διακριτικότητας και ποτέ, σε καμία περίσταση δεν θα χρησιμοποιήσουμε το σύνδεσμό σας ως παράδειγμα ή θα τον γνωστοποιήσουμε σε τρίτους. Παρ ‘όλα αυτά, μην αποκλείσετε το ενδεχόμενο ότι η προσεκτική επιθεώρηση, θα κάνει τη χρήση της υπηρεσίας μας τουλάχιστον εμφανή. Ειδικά όταν η αύξηση είναι αφύσικα γρήγορα, αν για παράδειγμα, η επιλογή για το ημερήσιο όριο δεν χρησιμοποιείται. Για οποιεσδήποτε άλλες ερωτήσεις ή λεπτομέρειες μπορείτε επίσης να μας ρωτήσετε άμεσα.

7. Υπάρχει εγγύηση επιστροφής χρημάτων για την πώλησή μου?

Ναί. Για εμάς είναι προφανές ότι τα χρήματα πρέπει να επιστραφούν, αν δεν μπορεί να παρασχεθεί μια αναμενόμενη υπηρεσία. Παρέχουμε υπηρεσίες αποκλειστικά όπου είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να τις παραδώσουμε, όπως έχουμε υποσχεθεί και οι περιπτώσεις για το αντίθετο είναι πολύ σπάνιες. Το ίδιο ισχύει αν μόνο ένα μέρος μιας υπηρεσίας μπορεί να αποδοθεί. Μια ανάλογη αποζημίωση θα δοθεί σε μία τέτοια περίπτωση. Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είστε ικανοποιημένοι με την ποιότητα των υπηρεσιών μας, σας ζητάμε να μας ενημερώσετε άμεσα ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε την υπόθεση, προκειμένου να προσπαθήσουμε να βρούμε μια λύση. Ανεξάρτητα από το θέμα, μας ενδιαφέρει πάντα να συζητάμε, έτσι ώστε για όλους τους εμπλεκόμενους, η συνεργασία να είναι δίκαιη και ευχάριστη.


8. Είναι εγγυημένη η παράδοση του ποσού που παραγγέλθηκε?

Ναί. Το ποσό που παραγγέλθηκε θα παραδοθεί οπωσδήποτε. Η δουλειά μας τελειώνει μόνο εάν η υπηρεσία είναι εντελώς εκπληρωμένη. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπου αυτό δεν είναι δυνατό, τότε φυσικά θα αποζημιωθείτε.

9. Πότε ξεκινάει η εφαρμογή της υπηρεσίας που παραγγέλθηκε?

Κατά κανόνα ξεκινάμε την υπηρεσία μας εντός λίγων ωρών από την παραλαβή της

πληρωμής, αν και σε μερικές σπάνιες περιπτώσεις, ο χρόνος επεξεργασίας μπορεί να φτάσει τις

τρεις εργάσιμες ημέρες.

10. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία?

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε μια συναλλαγή πριν από την έναρξη της διαδικασίας. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας- κατά προτίμηση μέσω email. Ωστόσο, μετά την έναρξη της διαδικασίας, δεν υπάρχει καμία επιλογή ”επιστροφής” της υπηρεσίας. Σε περίπτωση που ο πρόωρος τερματισμός είναι απαραίτητος, μπορούμε φυσικά να συζητήσουμε την μερική επιστροφή.

11. Πώς επαληθεύεται η επιτυχία της υπηρεσίας?

Η επαλήθευση της επιτυχίας της υπηρεσίας είναι η αυξημένη καταμέτρηση στο Fansite του βίντεο ή του καναλιού σας. Για να αποφευχθεί η σύγχυση, σας παρακαλούμε να μην παραγγείλετε μια ανάλογη υπηρεσία για την ίδια σελίδα από αλλού. Για τις περισσότερες από τις υπηρεσίες μας, όπου εμπλέκονται Γερμανοί χρήστες, χρησιμοποιούμε επίσης ένα εσωτερικό σύστημα παρακολούθησης των νέων likes, προβολών κ.λπ.

12. Ενδιαφέρονται οι Fan για τo Fansite?

Κατά κανόνα, το απόλυτο ενδιαφέρον για το Fansite στην αρχή δεν είναι δεδομένο. Αν το fansite σας παρέχει ενδιαφέρον περιεχόμενο, τότε φυσικά είναι πιθανό ότι οι νέοι fan θα αναπτύξουν γνήσιο ενδιαφέρον για την σελίδα σας.

13. Τι δεν θα προωθηθεί;

Διατηρούμε το δικαίωμα να εξαιρέσουμε τα προφίλ κοινωνικών δικτύων με το ακόλουθο περιεχόμενο από τις υπηρεσίες μάρκετινγκ μας:

  • Πολιτικό περιεχόμενο (π.χ. πολιτικά κόμματα ή πολιτικοί)
  • Παράνομη, αντισυνταγματικό, βίαιο, απωθητικό και ενήλικο περιεχόμενο
  • Ρατσισμός, φασισμός και ειδικισμός
  • Αξιολόγηση προϊόντων
  • Διαγωνισμοί, ψηφοφορίες
  • Τυχερά παιχνίδια, στοιχήματα
  • Δυσμενείς πράξεις (π.χ. αρνητικά σχόλια ή „dislikes“)
  • Χρηματιστήριο, κρυπτογραφικά νομίσματα, MLM / δίκτυο-μάρκετινγκ και παρόμοια
  • Φαρμακευτικά και όπλα
  • Μετά από διαβούλευση: θρησκευτικό περιεχόμενο

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους Όρους και Προϋποθέσεις.

14. Μπορώ να παραγγείλω fan στο Facebook για τον ιδιωτικό μου λογαριασμό?

Όχι. Αν έχετε ιδιωτικό προφίλ δεν μπορείτε να αποκτήσετε fan για αυτό, μόνο συνδρομητές. Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε μια σελίδα θαυμαστών, η οποία δεν απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες για το πώς να το κάνετε εδώ

15. Πώς μπορώ να επιτρέψω συνδρομητές για τον ιδιωτικό μου λογαριασμό στο Facebook?

Μπορείτε να βρείτε αυτή τη ρύθμιση κάτω από το “φίλοι” -> εικονίδιο μολυβιού -> ρυθμίσεις απορρήτου. Με αυτό τον τρόπο ο αριθμός των συνδρομητών θα είναι επίσης ορατός στο κοινό. 

16. Μπορώ να αγοράσω Facebook συνδρομητές για τη σελίδα των fan μου??

Όχι. Οι συνδρομητές του Facebook είναι για τους απλούς λογαριασμούς του Facebook που τους διαχειρίζονται ιδιώτες. Αν θέλετε να αγοράσετε για την σελίδα των θαυμαστών σας, θα πρέπει να αγοράσετε likes για σελίδες θαυμαστών του Facebook ή θαυμαστές. 

17. Μπορείτε να προσθέσετε θαυμαστές σε οποιαδήποτε σελίδα θαυμαστών του Facebook? 

Ναι, με μία εξαίρεση. Δεν μπορoύμε να προσθέσουμε θαυμαστές στις σελίδες θαυμαστών της κατηγορίας «Μουσικός / Μπάντα”. Ωστόσο, αυτό λύνεται εύκολα. Για να μας επιτρέψετε να σας παρέχουμε νέους θαυμαστές στο Facebook σύντομα, παρακαλούμε να κάνετε την εξής μικρή αλλαγή: κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας, παρακαλείστε να αλλάξετε την κατηγορία της σελίδας του Facebook σε “Άνθρωποι / Καλλιτέχνης”. Μπορείτε να βρείτε αυτή τη ρύθμιση υπό το “Πληροφορίες”, όπου αποτελεί τη πρώτη επιλογή. Το κουμπί “επεξεργασία” εμφανίζεται όταν τοποθετείτε πάνω του το ποντίκι. Μόλις παραδώσουμε την υπηρεσία, μπορείτε φυσικά να επιστρέψετε στην αρχική σας κατηγορία.

18. Έχω εφαρμόσει περιορισμούς χώρας ή / και ηλικίας για τη σελίδα μου στο Facebook. Αποτελεί πρόβλημα όταν θέλω να αγοράσω θαυμαστές?? 

Ναί. Παρακαλoύμε αφαιρέστε οποιονδήποτε περιορισμό χώρας ή / και ηλικίας για τη διάρκεια της υπηρεσίας. Διαφορετικά, δεν μπορούμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας.

19. Θα πρέπει να ρυθμίσω το λογαριασμό του Facebook ή την δημοσίευσή μου σε δημόσια?

Ναί. Δεν μπορούμε να παραδώσουμε τους fan, τα like ή τα σχόλια αν ο λογαριασμός ή η ανάρτησή σας έχουν οριστεί ως προσωπικά.

Για να καταστούν δυνατά τα like της φωτογραφίας κλπ θα πρέπει να επιτρέψετε στο λογαριασμό σας να έχει συνδρομητές, να αλλάξετε τις ρυθμίσεις της φωτογραφίας σε δημόσια και αν χρειαστεί να αλλάξετε τις ρυθμίσεις απορρήτου (https://www.facebook.com/settings?tab=privacy). Τα πρώτα δύο βήματα συνήθως είναι επαρκή.

20. Τι σύνδεσμος απαιτείται κατά την παραγγελία των likes για την ανάρτησή μου στο Facebook?

Χρειαζόμαστε τον άμεσο σύνδεσμο της ανάρτησής σας. Αν κάνετε κλικ στην ημερομηνία της ανάρτησης, ένα νέο παράθυρο θα ανοίξει αυτόματα, εμφανίζοντας μόνο την ανάρτησή σας και μια νέα διεύθυνση URL. Αν μας δώσετε μόνο έναν σύνδεσμο για το προφίλ σας ή τη σελίδα των θαυμαστών, θα διανείμουμε τα like στις πιο πρόσφατες δημοσιεύσεις. 

21. Πόσο σύντομα μπορείτε να παραδώσετε τους συμμετέχοντες σε εκδήλωση του Facebook? 

Συνήθως, μας παίρνει 1-2 ημέρες για να κλείσουμε την παραγγελία στο σύστημά μας. Στη συνέχεια παίρνει τον χρόνο που έχουμε δηλώσει στην σελίδα του προϊόντος. Σε γενικές γραμμές σας συνιστούμε να αγοράσετε τουλάχιστον 10 ημέρες πριν από την ημερομηνία της εκδήλωσης. Εάν έχετε παραγγείλει μόνο λίγες ημέρες πριν από την εκδήλωση είναι πιθανό να απορρίψουμε την παραγγελία σας και να παρέχουμε επιστροφή χρημάτων. 

22. Πρέπει ο κατάλογος συμμετεχόντων στο Facebook να είναι δημόσιος?

Όχι απαραίτητα. Ωστόσο, αν ο κατάλογος δεν είναι δημόσιος, δεν έχουμε καμία απόδειξη ως προς το αν οι συμμετέχοντες έχουν παραδοθεί όπως επιθυμείτε. Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν μπορείτε να κάνετε οποιονδήποτε ισχυρισμό σε περίπτωση προβλημάτων παράδοσης.

23. Είναι οι προβολές του YouTube ασφαλείς? 

Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μεθόδων φέρουν ένα σημαντικό κίνδυνο, συνεργαζόμαστε μόνο με δοκιμασμένους, αξιόπιστους εταίρους. Δεν έχουμε σχεδόν ποτέ αντιμετωπίσει προβλήματα όσον αφορά τη διαγραφή των Βίντεο. Αν και δεν είμαστε σε θέση να παρέχουμε 100% εγγύηση, επειδή δεν γνωρίζουμε αν οι προβολές προστίθενται μέσω τρίτων, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την υπηρεσία μας. Θέτουμε επίσης ένα ημερήσιο όριο για τα likes και τα σχόλια, έτσι ώστε να μπορούν να διανεμηθούν μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος ούτε από αυτή την άποψη.

24. Πρέπει να ρυθμίσω το λογαριασμό μου στο Instagram σε δημόσιο?

Ναί. Ο λογαρισμός και οι φωτογραφίες σας πρέπει να είναι ορατές στο κοινό για να μπορέσουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας.

Παρακαλούμε αλλάξτε τις ρυθμίσεις πριν κάνετε την παραγγελία.

25. Τι σύνδεσμος απαιτείται κατά την παραγγελία των likes για την φωτογραφία μου στο Instagram? 

Χρειαζόμαστε τον άμεσο σύνδεσμο της φωτογραφίας σας. Αν κάνετε κλικ πάνω στην φωτογραφία, θα ανοίξει αυτόματα ένα αναδυόμενο παράθυρο, εμφανίζοντας μόνο την φωτογραφία και μια νέα διεύθυνση URL. Αν μας δώσετε μόνο έναν σύνδεσμο για το λογαριασμό του Instagram σας, θα διανείμουμε τα likes στις πιο πρόσφατες δημοσιεύσεις.

26. Πρέπει να ρυθμίσω τον Google plus λογαριασμό μου σε δημόσιο?

Ναί. Διαφορετικά δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε την εκστρατεία οπαδών Google Plus, επειδή ο αριθμός των οπαδών πρέπει να είναι ορατός στο κοινό. Παρακαλούμε κάνετε την αλλαγή πριν παραγγείλετε. Εδώ είναι το πώς θα το κάνετε:

– συνδεθείτε με τη σελίδα σας στο Google Plus.

– στο βάθος κάτω από το “πρόσωπα” θα βρείτε την επιλογή “επεξεργασία”. – κάντε κλικ σε αυτό για να ανοίξει ένα αναδυόμενο παράθυρο.

– επιλέξτε το “προβολή ανθρώπων που με έχουν προσθέσει σε κύκλους” και κάντε κλικ στο “αποθήκευση”.

27. Συμμετέχω σε ένα διαγωνισμό. Μπορώ να αγοράσω likes για να έχω μεγαλύτερες πιθανότητες να κερδίσω?

Όχι. Όπως αναφέρεται στη σελίδα προσφορών μας, δεν παρέχουμε likes για διαγωνισμούς, ψηφοφορίες κλπ. Θα μπορούσαμε όμως να προσφέρουμε likes για μια άλλη ανάρτηση ή μία σελίδα fan του Facebook. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

28. Θα ήθελα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών. Τι κάνω?

Μπορείτε απλά να μας γράψετε ένα email στο contact@socialmediadaily.com. Παρακαλούμε φροντίστε να συμπεριλάβετε το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό παραγγελίας. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να ελέγξουμε την παραγγελία σας και να σας παρέχουμε απάντηση πολύ πιο γρήγορα.

29. Γιατί πρέπει να σας δώσω τη διεύθυνσή μου, όταν κάνω μία παραγγελία?

Είμαστε υποχρεωμένοι νομικά να συμπεριλάβουμε το σύνολο των στοιχείων στο τιμολόγιο. Για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς, παρακαλούμε στείλτε μας το σύνολο των δεδομένων. Μόλις το κάνετε, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε την παραγγελία σας.